Logo

Voeding voor de hond - de basis

Wil je graag meer leren over hondenvoeding? Dan is dit de lezing voor jou!

Tijdens deze lezing nemen we je mee in de wereld van hondenvoer: welke soorten zijn er, hoe is het voer samengesteld en wat is de voedingsbehoefte van een hond?

Daarnaast geven we praktische tips, zoals hoe je voer het beste kunt bewaren, hoe vaak je je hond nou écht eten hoort te geven en welke snacks je met een gerust hart kunt voeren. 

Ook behandelen we nog in het kort welke speciale hondenvoedingen er bestaan & hoe je voer voor jou hond kunt verrijken. 

*Prijs kan afwijken bij een lezing op locatie

De lezing

Tijdens de lezing nemen we je mee in de wereld van hondenvoer. De lezing duurt ca 1,5 uur en is (afhankelijk van de beschikbaarheid) zowel online te volgen als op locatie. Uiteraard is er tijdens de lezing ook de mogelijkheid om vragen te stellen (we kunnen echter niet uitgebreid op casussen ingaan gezien de beschikbare tijd). 

Online kun je de lezing volgen via Zoom. Je ontvangt dan uiterlijk 24 uur van te voren een Zoom-link om de lezing te kunnen openen. Daarnaast plannen we regelmatig lezingen in op locatie, zoals bij hond-gerelateerde bedrijven.

Voor onze lezingen geld een minimale hoeveelheid deelnemers. Bij onvoldoende aanmeldingen zal een lezing worden afgelast of verplaatst. 

Bekijk snel onze planning en schrijf je in!

 

Wat leer je

Planning

Online - Zoom

Online - Zoom

Inschrijven voor een lezing?

Interesse in een lezing? Meld je aan via de knop!

We sturen je zo snel mogelijk een bevestiging van de aanmelding & een factuur. Let op, de inschrijving is pas definitief na betaling.

FAQ

Bekijk hieronder de veel gestelde vragen over onze lezingen.
Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op! 

Deze lezing is bedoeld voor alle geïnteresseerde (toekomstige) hondeneigenaren. Daarnaast kan een lezing ook gevolgd worden door professionals uit de hondenbranche die graag meer willen leren over voeding. 

  • Hond:
    Helaas is het niet mogelijk om een hond mee te nemen naar de lezing. We hebben deze keuze gemaakt omdat de aanwezigheid van een hond onrust kan veroorzaken en we graag willen dat iedereen zonder verstoringen de lezing kan volgen.
    Het is mogelijk dat er wel één of meerdere honden aanwezig zullen zijn vanuit de organisatie. Heb je een allergie of angst dan vragen we je hier rekening mee te houden.
    Heb je een assistentiehond? Deze mag uiteraard wel mee. We vragen je dit wel vooraf door te geven zodat we hier rekening mee kunnen houden. 
  • Kinderen:
    Een inschrijving is geldig voor één persoon. In sommige gevallen is het mogelijk dat bij de inschrijving van meerdere personen (uit hetzelfde huishouden) er een voordeliger tarief geld. 

    We verzoeken vriendelijk om voor (jonge) kinderen een oppas te regelen. Oudere kinderen zijn uiteraard welkom wanneer ze interesse hebben in dit onderwerp, maar dienen wel te worden ingeschreven. 

Leuk dat jullie een lezing willen volgen! Via zoom kun je gemakkelijk, ook met meerdere personen bij elkaar, een lezing volgen. We adviseren om in dat geval een laptop te gebruiken.

Houd er wel rekening mee dat de inschrijving geld per persoon, en niet per laptop/apparaat. Wil je met meerdere personen via één apparaat de lezing volgen, dan dient iedereen zich in te schrijven en te betalen. Indien jullie gezamelijk de lezing willen bekijken via één scherm kunnen jullie dit doorgeven bij de inschrijving, dan weten we hoeveel losse apparaten we kunnen verwachten bij aanvang van de lezing zodat we niet onnodig hoeven te wachten. 

Nadat je je hebt ingeschreven ontvang je van ons een factuur. Deze factuur betaal je door het openstaande bedrag over te maken naar het rekeningnummer op de factuur óf doormiddel van het betaalverzoek dat je ontvangt. Let op, betalen via het betaalverzoek is enkel mogelijk zolang deze niet is verlopen.

We vragen je te betalen binnen de factuurtermijn en uiterlijk 48 uur voor aanvang van de lezing. 

Je inschrijving is definitief na ontvangst van de betaling. 

Een lezing via Zoom werkt gelukkig heel simpel!

  1. Je schrijft je in
  2. Je ontvangt uiterlijk 24 uur voor de lezing een e-mail met een link naar de Zoom lezing
  3. Zorg dat je zoom hebt gedownload op je laptop of gebruik de app op je telefoon (meer informatie over het downloaden lees je hier.
  4. Test of zoom naar behoren werkt vóór het plaatsvinden van de lezing
  5. Loop je tegen problemen aan? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op (in de uren voorafgaande aan de lezing zijn we meestal druk met de voorbereidingen, wacht daarom niet tot het laatste moment tot je zoom uitprobeert).
  6. Is het bijna tijd? Klik dan op de link die je via e-mail ontvangen hebt. Zoom zou automatisch moeten openen (in sommige gevallen dien je eerst nog op ‘openen via Zoom’ te klikken in het kader dat verschijnt). 
  7. De Zoom-meeting wordt geopend, je wordt zo snel mogelijk toegelaten tot de lezing
  8. Zodra je bent toegelaten tot de lezing kun je wachten tot we beginnen
  9. Zodra we beginnen zetten we de microfoon van alle volgers uit om verstoringen te voorkomen. Heb je een vraag? Dan mag de microfoon uiteraard weer even aan. 
  10. Er worden, tenzij anders vermeld, géén opnames gemaakt. Het maken van opnames (en het delen hiervan) is ook nadrukkelijk niet toegestaan. We hebben deze keuze gemaakt om zo een veilige omgeving te creëren waarin ieder gerust zijn of haar vraag kan stellen. 

We willen nadrukkelijk vermelden dat er, tenzij anders vermeld, géén opnames gemaakt worden van een Zoom-lezing. Deze keuze hebben we bewust gemaakt om zo een veilige omgeving te creëren waarin iedereen zonder zorgen vragen kan stellen. 

Natuurlijk willen we wel dat je de informatie goed kunt onthouden na afloop van de lezing. Indien gewenst kun je een hand-out ontvangen via e-mail, na afloop van de lezing. Hierin staat de belangrijkste informatie beschreven. Let wel op, eventuele vragen die besproken zijn tijdens de lezing zijn niet in deze hand-out verwerkt. Uiteraard mogen er tijdens de lezing aantekeningen gemaakt worden.

Op de hand-out én onze lezing rust copyright. Het delen van de hand-out of de lezing met derden (zoals het doorsturen hiervan of het delen op social media) is dan ook niet toegestaan. Het is niet toegestaan om zelf opnames te maken van onze lezingen.  

Bij jouw inschrijving vragen we naar jouw gegevens. We gebruiken deze gegevens enkel voor het verwerken van de inschrijving en het uitvoeren van de lezing. 

  • Jouw naam- en adresgegevens hebben we nodig voor het opstellen van een factuur
  • Jouw e-mailadres hebben we nodig voor communicatie: indien van toepassing wordt hier de zoom-link naartoe verzonden en daarnaast gebruiken we dit voor het bevestigen van de inschrijving, het doorsturen van informatie over de lezing, het versturen van de factuur én eventueel het doorsturen van een hand-out indien dit gewenst is.
    We gebruiken jouw e-mail niet voor het verzenden van nieuwsbrieven tenzij hier toestemming voor is gegeven. 
  • Jouw telefoonnummer vragen we om je gemakkelijk en snel te kunnen bereiken. De communicatie verloopt normaliter via e-mail, maar we kunnen bellen indien een lezing bijvoorbeeld door slechte weersomstandigheden of ziekte last-minute moet worden verzet. 
We gebruiken jouw gegevens niet voor het versturen van reclame. 
Indien de lezing plaatsvindt bij een extern bedrijf (hondenschool, dagopvang, gedragstherapeut etc) & indien klanten van dit bedrijf in aanmerking komen voor korting of wanneer inschrijving exclusief is voor klanten van dit bedrijf is het mogelijk dat we controleren of je daadwerkelijk klant bent. 

Uiteraard kan een inschrijving worden geannuleerd.

Om kosteloos te annuleren dien je uiterlijk 48 uur voor aanvang van de lezing je af te melden via e-mail.

Bij afmeldingen die binnen 48 uur voor aanvang van de lezingen worden gedaan is restistutie niet mogelijk. Er is dan namelijk een plek voor je gereserveerd, welke we niet meer kunnen vullen.